گروه تخصصی آسانسور و بالابر

طراحی، ساخت و اجرای انواع آسانسور ( هیدرولیکی و کششی ) با بهترین و با کیفیت ترین قطعات بازار در سریعترین زمان ممکن از وظایف ماست. یکی از مواردی که باید توجه داشته باشید این است که ساخت و اجرای آسانسور به تنهایی کافی نیست و شما می بایست تاییدات و مجوزات ایمنی را اخذ نمایید، ما شما را در این راه تنها نخواهیم گذاشت. 

آسانسور و بالابر

بخشی از مجموعه ما با ماموریت ارائه خدمات مربوط به انواع آسانسور و بالابر در سال ۱۳۷۸ آغاز نمود. در ابتدا تلاش نمودیم تا با ارائه آسانسورهای با کیفیت اسباب رضایت مشتریان ارجمند خود را ایجاد نمائیم و در برنامه‌های توسعه نسبت به ایجاد تیم طراحی و تولید کابین‌های جذاب، ایمن و به روز اقدام نمودیم و در حال حاضر قادر به ارائه آسنانسورهای متنوع از ابتدا تا انتها به طور کامل هستیم و تمام فرآیندهای طراحی، محاسبات و تولید و نصب را به طور کامل در کارگاه خود انجام می‌دهیم. آسانسورهای ارائه شده توسط آسانبر آذرین برج سپاهان به طور کامل بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی بوده و هیچگونه نگرانی برای کارفرما و مصرف‌کننده باقی نگذاشته است. علاوه بر این قابلیت طراحی و تولید کابین‌های دکوراتیو و سفارشی را بر اساس نیازها، خواسته‌ها و طراحی‌های معماری شما دارا هستیم. علاوه بر آسانسور با رشد علمی و تجربی، امکانات لازم برای ارائه انواع بالابر و پله‌های برقی را هم در اختیار خود در آورده‌ایم و این امکان را به سبد محصولات و خدمات خود اضافه کرده‌ایم و پروژه‌های اجرایی موفقی را در تاریخجه فعالیت خودمان ثبت کرده‌ایم. با همکاری با ما شما دیگر نگران هیج یک از موارد مربوط به کیفیت، قیمت و کارآمد بودن محصولات ما نخواهید بود. تیم‌ خدمات پس از فروش و پشتیبانی ما به طور پیوسته در حال ارائه خدمات می‌باشد و همچنین آماده همکاری با کارفرماهای مختلف برای ارائه خدمات سرویس‌های دوره‌ای و تعمیرات محصولات دیگر همکاران نیز می‌باشد.

یکی از قابلیت‌های مجموعه، بازسازی و بهینه‌سازی سازه‌ها و ساختارهای اجرا شده‌ی قبلی می‌إاشد تا نگرانی‌ها و کاستی‌های موجود را در محصولات و خدمات در اختیار شما را برطرف نماید و ارائه خدمات پس از فروش ما محدود به موارد ارائه شده توسط خود ما نیست، چراکه برای ما خرسندی مصرف‌کنندگان این صنعت در الیت قرار دارد و به همین جهت خدمات خود را به دیگر همکاران و سازمان‌های فعال در این حوزه نیز ارائه می‌نمائیم.

شما می‌توانید از خدمات مشاوره ما بهره‌مند شوید و به صورت منطقی و با آگاهی کامل نسبت به خرید محصولات اقدام نمائید. به این مسئه آگاه هستیم که هزینه‌های این صنعت برای مصرف‌کنندگان بالاست و به همین دلیل وسواس و نگرانی مشتریانمان را به خوبی درک می‌کنیم و برای به حداقل رساندن این نگرانی‌ها، از نیروهای آموزش دیده و توانمند بهره‌ گرفته‌ایم و به طور پیوسته اطلاعات و دانش فنی خود و کارمندانمان را به روز می‌کنیم. به همین دلیل دارای واحد تحقیق و توسعه R&D فعال و پویا هستیم تا این امر را تحقق بخشیم.

تجهیزات مورد استفاده قرار گرفته در تولیدات ما از تامین‌کنندگان مورد تائید و قابل اعتماد اروپای شرقی مانند آلمان، ایتالیا، سوئیس و فرانسه است و همچنین تولید کنندگان با کیفیت و مطمئن داخلی که بر اساس استاندارد EN-81 اقدام به تولید می‌نمایند.

  • طراحی، تولید و اجرای انواع آسانسور
  • طراحی، تولید و اجرای انواع بالابر
  • طراحی و تولید و اجرای انواع پله‌های برقی
  • ارائه خدمات پس از فروش گسترده و به لحظه
  • ورود به بازسازی‌های آسانسور و رفع اشکالات موجود آنها
  • همکاری با انبوه‌سازان در سطح کشور با هدف کاهش هزینه‌های اجرا و افزایش کیفیت محصولات
  • تلاش برای ورود دانش فنی به روز جهانی و ارتقای سطح دانش داخل کشور
  • تربیت و آموزش مصرف‌کنندگان هوشیار برای استفاده صحیح از محصولات
  • افزایش ایمنی و کیفیت محصولات این صنعت
  • افزایش دانش فنی و تخصصی حوزه فعالیت برای ذی‌نفعان داخلی و خارجی سازمان
  • مشارکت در تدوین استانداردهای مورد نیاز و به روزرسانی استانداردهای موجود و تدوین شده قبلی
  • همکاری با بخش دانشگاه و هیئت‌های علمی برای توسعه دانش تخصصی و عمومی
  • ارائه قطعات و تجهیزات مورد نیاز به مصرف‌کنندگان و همکاران در سطح گسترده

پروژه های آسانسور و بالابر

مشاوره رایگان

سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید.​

شماره تماس : ۴۲۷۴۰۰۱۷ – (۰۳۱)

یا

فرم زیر را پر کنید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

گروه تخصصی آسانسور و بالابر

پلتفورم رادیس

‫۵/۵ (۱ امتیاز )