گروه تخصصی پیمانکاری ساختمان و ساخت و ساز

رادیس علاوه بر ارائه خدمات کلیدی و اصلی در ساختار و هویت مستقل (ارائه‌دهندگان)، آماده عقد قراردادهای ساختمان‌سازی صفر تا صد به صورت مدیریت پیمان نیز می‌باشد. لذا مخاطب ارجمند می‌تواند هرکدام از خدمات موجود را به طور مستقل دریافت نماید و یا همه‌ی نیازها را یکجا درخواست نماید

پیمانکاری و بازسازی

پیمانکاری و ساخت و ساز فرآیندی است که از زمان اتخاذ تصمیم، آغاز می‌شود و شاید تا پایان حیات و دوام یک ساختمان ادامه داشته باشد. به طور مستقیم و غیر مستقیم، نزدیک به ۵۰۰ شغل با صنعت ساختمان درگیر هستند که در دو بخش کالا و خدمات فعالیت می‌کنند. طراحی معماری، نقشه‌برداری، طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی، محاسبان مکانیکی و فنی، مهندسی، طراحی سازه، اجرای هر کدام از مراحل کار مانند: ساخت سازه‌ها، قالب بندی، بنایی، نجاری، کابینت سازی، فلزکاری، گچ‌بری و…

در بین این مشاغل برخی از آنها، مستقیماً تحت تاثیر نظرات و سلیقه‌های کارفرما قرار دارد و برخی هم بر روی یکدیگر تاثیرات کلیدی دارند که می‌توانند با فعالیت نزدیک و در کنار یکدیگر کیفیت نهایی پروژه را به شدت افزایش دهند.

 

و اما رادیس ...

پلتفورم رادیس سعی نموده است تا بر اساس معیارهای مشخص و با هدف تسهیل ارتباط کارفرما با مشاغل کلیدی که بر روی یکدیگر تاثیرگذار هستند، شرایطی را فراهم سازد تا کارفرما به سرعت بتواند به ارائه‌دهندگان متصل شده و پروژه‌ی خود را به نتیجه برساند.

امروز مخاطبان رادیس، افرادی هستند که درگیر ساختمان‌سازی می‌باشند و نیاز به تیم‌های اجرایی در تخصص‌های گوناگون دارند و یا حتی ممکن است، تمایل داشته باشند تا تمامی مراحل کار را به تیمی توانمند، با سابقه و قابل اعتماد بسپارند.

رادیس علاوه بر ارائه خدمات کلیدی و اصلی در ساختار و هویت مستقل (ارائه‌دهندگان)، آماده عقد قراردادهای ساختمان‌سازی صفر تا صد به صورت مدیریت پیمان نیز می‌باشد. لذا مخاطب ارجمند می‌تواند هرکدام از خدمات موجود را به طور مستقل دریافت نماید و یا همه‌ی نیازها را یکجا درخواست نماید.

در بین این مشاغل برخی از آنها، مستقیماً تحت تاثیر نظرات و سلیقه‌های کارفرما قرار دارد و برخی هم بر روی یکدیگر تاثیرات کلیدی دارند که می‌توانند با فعالیت نزدیک و در کنار یکدیگر کیفیت نهایی پروژه را به شدت افزایش دهند.

پروژه های بازسازی و پیمانکاری

مشاوره رایگان

سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید.​

شماره تماس : ۴۲۷۴۰۰۱۷ – (۰۳۱)

شماره تماس مهندس روشنائیان : ۰۹۱۳۱۳۳۶۵۳۰

یا

فرم زیر را پر کنید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

مدیر گروه تخصصی ساخت و ساز و پیمانکاری

مهندس ابراهیم زاده

‫۵/۵ (۱ امتیاز )