کاشی و سرامیک تبریز

لوگو کاشی و سرامیک تبریز

فروشگاه رادین در سال ۱۳۹۹ با هدف تامین مصالح نوین ساختمانی به صورت وی آی پی تاسیس شده است. فعالیت ما به این صورت است که مصالحی را که بتوان در بازار خوب و بد آن را تفکیک نمود و  بهترین نوع آن را پیدا کرد، از آن‌ها نمایندگی دریافت کرده و آن را در مجموعه خود و برای مشتریان عزیزمان هم به نمایش می‌گذاریم و هم برای خدمات فروش به اجرا گذاشته و پشتیبانی می‌کنیم. هدف اصلی ما نمایش نوع جدیدی از ارائه‌ی خدمات فروش مصالح ساختمانی می‌باشد که کاشی و سرامیک تبریز نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد.

نمایندگی کاشی و سرامیک تبریز

گروه صنعتی کاشی تبریز در ۲۴ کیلومتری شهر تبریز واقع در شمال غرب ایران و در زمینی به مساحت ۲۰۰/۰۰۰ متر مربع احداث و از سال ۱۳۷۴ فعالیت خود را آغاز نموده است و ظرفیت اولیه این شرکت ۱.۵ میلیون متر مربع در سال در تولید انواع کاشی دیواری بود که از سال ۱۳۷۴ و با مطالعات دقیق فنی بر روی ماشین آلات و همچنین بازار مصرف در مورد طرح‌ها و ابعادی که مصرف کننده نهایی به آن توجه دارد ، پروژه ‌های نوسازی و افزایش ظرفیت در بخش کاشی دیواری و ایجاد یک واحد مستقل و جدید در بخش کاشی کف را به اجرا گذاشت .

هم اکنون این شرکت با ظرفیت سالانه ۴ میلیون متر مربع کاشی دیواری و ۵ میلیون متر مربع کاشی کف در حال فعالیت می‌باشد . از آنجایی که کیفیت ، مهمترین عامل تصاحب بازارهای مصرف است ، لذا جهت دستیابی به این امر مهم ، با استفاده از تکنولوژی نوین جهانی و بهترین مواد اولیه و پرسنل مخصوص و مجرب ، بر این باور شدیم که باید بهترین را تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم ، لذا از سال ١٣٩۵ تحقیق و بررسی جهت آغار پروژه طرح توسعه آغاز و از سال ١٣٩۶ این طرح به اجرا درآمد . با اتکا به خداوند متعال و همکاری و تلاش شبانه روزی مدیریت و همکاران مجموعه این طرح در پاییز ١٣٩٨ به بهره برداری رسید و خطوط تولید راه اندازی شد .

مشاوره رایگان

سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید.​

شماره تماس : ۴۲۷۴۰۰۱۷ – (۰۳۱)

یا

فرم زیر را پر کنید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

رادین
واحد تامین مصالح نوین ساختمانی

رادین

‫۰/۵ (۰ امتیاز )