گروه تخصصی تامین مصالح ساختمانی

فروشگاه رادین در سال ۱۳۹۹ با هدف تامین مصالح نوین ساختمانی به صورت وی آی پی تاسیس شده است. فعالیت ما به این صورت است که مصالحی را که بتوان در بازار خوب و بد آن را تفکیک نمود و بهترین نوع آن را پیدا کرد، از آن‌ها نمایندگی دریافت کرده و آن را در مجموعه خود و برای مشتریان عزیزمان هم به نمایش می‌گذاریم و هم برای خدمات فروش به اجرا گذاشته و پشتیبانی می‌کنیم.

رادین

مصالح ساختمانی روتین به سبک سفت کاری ساختمان به هیچ عنوان انجام نمی گردد به دلیل این که تفکیک و تشخیص برند خوب از بد در آن بسیار مشکل می‌باشد. به همین دلیل فروشگاه رادین به سمت مصالحی همچون سرامیک راک هم جهت شده و از آن نمایندگی فروش دریافت نموده است.

در زمینه‌ی اسلب راک نیز  انحصار کامل آن در شهرستان نجف آباد توسط فروشگاه رادین دریافت شده و سرامیک راک نیز چون جز چهار برند معتبر ایران می‌باشد، رادین توانسته است که نمایندگی کامل آن را در اختیار بگیرد.

در زمینه‌ی شیرآلات نیز نمایندگی برند شیر آلات شودر که یکی از محصولات لوکس در این زمینه می‌باشد را، که البته نمایندگی انحصاری نمی‌باشد ولی سعی نموده‌ایم که نمایندگی تخصصی باشد، را برعهد گرفته‌ایم که البته به طور کاملا تخصصی تمرکز فروشگاه رادین در زمینه‌ی شیرآلات بر روی این برند خاص می‌باشد و نمایندگی برند‌های دیگر را مد نظر قرار نداده است.

برند بعدی آجر نمای آذرخش می‌باشد که فروشگاه رادین با هماهنگی دفتر فروش مرکزی اصفهان آجرنمای آذرخش را تحت نمایندگی مستقیم قرار داده و در آینده نیز به به سمت اخذ تنها نمایندگی آن در سطح استان اصفهان می‌‌شتابد.

 

آلومینیوم کوپال از دیگر برند‌هایی است که ما مفتخریم نماینده‌ی رسمی آن در سطح استان اصفهان و علی الخصوص شهرستان‌های نجف آباد و فولادشهر و تیران باشیم. کیفیت بسیار خاص، رعایت حق مصرف کننده و پشتیبانی عالی از ویژگی‌های آلومینیوم کوپال می‌باشد.

نورگیر صنعتی شرکت ورق کار نیز از دیگر برند‌هایی است که رادین مفتخر به ارائه‌ی خدمات آن است. ویژگی بسیار خاص این نوع از نورگیر‌ها استفاده از آن‌ها در ساختمان های صنعتی، تجاری و نیز خانگی است. این موارد نورگیر‌های محدبی شکلی هستند که بهترین کیفیت را در ایران ارائه می‌دهند و نزدیک به ۵۰ سال است که سابقه‌ی کار در زمینه‌ی تولید نورگیر‌های ساختمانی دارند.  ویژگی محنصر به فرد این نوع از نورگیر‌ها، آپشنال بودن آن‌ها می‌باشد؛ یعنی می‌توان آن‌ها را به صورت بازشو استفاده کرد، روی آن‌ها ضد سرقت نصب کرد و نیز توری گذاشته و آن را اتومات و ضد حریق و دو جداره نمود.

برخی از محصولات گروه رادین

مشاوره رایگان

سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید.​

شماره تماس : ۴۲۷۴۰۰۱۷ – (۰۳۱)

یا

فرم زیر را پر کنید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

مدیریت محترم رادین

مهندس احمدی

‫۰/۵ (۰ امتیاز )