دکوراسیون داخلی رادیس

دکوراسیون داخلی رادیس بیش از ۱۵ سال است که فعالیت خود را در حوزه دکوراسیون داخلی در شهرستان نجف‌آباد آغاز نموده است و در سال‌های گذشته با تلاش مستمر خود موفق به انجام پروژه‌های جز و کلان زیادی شده است. با گذر زمان دکوراسیون برای ما به عنوان یک ماموریت و یک وظیفه اجتماعی درآمد و مسئولیت‌های ما در برابر خواسته‌ها، آرزوها، سلامت روحی و جسمی مصرف‌کنندگانمان افزایش یافت. دیگر دکوراسیون فقط شغل ما نبود و به این باور رسیدیم که خدمات و کالاهایی که ارائه می‌کنیم تا حد زیادی بر آرامش جامعه تاثیر می‌گذارد و حتی می‌تواند بر شغل و موفقیت کسب و کارها نیز تاثیر بگذارد و به همین دلیل ماموریت اصلی خودمان را افزایش سطح کیفی و کمی خدمات دکوراسیون داخلی قرار دادیم.

ما علاوه بر مصرف‌کنندگان نهایی، سعی نموده‌ایم تا با حمایت و همکاری با دیگر ارائه‌دهندگان و فعالان این حوزه در سطح منطقه، کیفیت دکوراسیون داخلی را در کل منطقه بهبود ببخشیم. امیدوار هستیم تا بتوانیم در آینده‌ای نزدیک خدمات کامل و بدون نقصی را به مصرف‌کنندگان عزیزمان در حداقل زمان اجرایی و با بالاترین سطح کیفیت ارائه نمائیم.

برای همین وارد ایجاد ارتباط با متخصصان و تولید کنندگان و حتی شرکت‌های بازرگانی مختلف شدیم و تلاش نمودیم تا منابع تامین خود را گسترش دهیم و محصولات این حوزه را از مکان‌های قابل اعتماد و با کیفیت بالا تامین کنیم و همزمان تیم‌های اجرایی خود را ارتقا دادیم و افراد باتجربه، کاربلد و قابل اعتماد را به تیم‌های خود اضافه نمودیم. در حال حاضر در فضای تجاری دکوراسیون رادیس محصولات و خدمات متنوع و با کیفیتی در زمینه‌ی دکوراسیون داخلی برنامه‌ریزی شده است و قابل ارائه به مصرف‌کنندگان می‌باشد.

ماموریت ما

  • تامین گسترده متریال اجرایی دکوراسیون داخلی در منطقه غرب استان اصفهان
  • تامین ابزارآلات مورد نیاز مجریان دکوراسیون داخلی در منطقه غرب استان اصفهان
  • عرضه مستقم متریال به مصرف‌کنندگان
  • ارائه خدمات اجرایی دکوراسیون داخلی در منطقه غرب استان اصفهان
  • ورود شیوه‌ها و تکنیک‌های به روز در صنعت دکوراسیون داخلی
  • ایجاد تیم‌های متمرکز اجرا و همکاری با پیمانکاران و طراحان داخلی و مجریان دکوراسیون داخلی
  • ایجاد مکانی با طیف گسترده خدمات و محصولات دکوراسیون داخلی

خدمات و محصولات دکوراسیون رادیس

  • ارائه انواع کاغذهای دیواری در برندهای گسترده و رنج‌های قیمتی متنوع
  • ارائه انواع پارکت و کفپوش با تنوع بالای رنگ و نقش از برندهای متنوع و مطرح
  • ارائه چمن مصنوعی و متریال رووف گاردن
  • ارائه تایل‌های گچی و پی‌وی‌سی و انواع پنل‌های پی وی سی
  • ارائه انواع قرنیزهای پلی استایرن
  • ارائه متریال مورد نیاز کناف
  • انجام کلیه امور اجرا و بازسازی دکوراسیون داخلی با داشتن ده تیم اجرایی

پتینه کاری

اگر از افراد خبره در حوزه‌ی دکوراسیون داخلی بپرسید پتینه کاری چیست، اولین چیزی که به شما می‌گویند این است که «پتینه یعنی هنر کهنه کردن فضای یک خانه»؛ ولی پتینه کاری به همین‌جا ختم نمی‌شود.
پوششی هنرمندانه برای دیوار است که انواع مختلفی دارد. پتینه به طور کلی روی یک رنگ پس‌زمینه که می‌تواند رنگ روغنی، پلاستیک یا اکریلیک باشد اجرا می‌شوند. این طرح‌ها می‌توانند برجسته یا تخت (فلت) باشند که بسته به دکوراسیون داخلی مدنظرتان باید نوع آن را انتخاب کنید. پتینه کاری را به دو دسته کلاسیک و مدرن تقسیم بندی می‌کنند که در ادامه بیشتر با آن‌ها آشنا خواهیم شد.
در انواع کلاسیک، عموما پتینه کاری‌ها جلوه‌ای قدیمی به خانه می‌بخشند. پتینه کاری برجسته که در قدیم بسیار کاربرد داشته، یکی از انواع کلاسیک آن است. در نوع کلاسیک که به پتینه‌ی ورقه طلا معروف است، از خمیر مخصوص پتینه کاری استفاده می‌شود و عموما از رنگ‌های طلایی برای تزئین آن استفاده می‌کنند. در نوعی دیگر از پتینه کلاسیک می‌توان نقش سنگ، آجر یا ترک را روی سطح مورد نظر اجرا کرد.
در انواع مدرن‌، از پوشش ابر و باد و آسمان یا طرح فرشته به عنوان الگوی پوشش استفاده می‌شود و یا می‌توان با استفاده از تکنیک‌های رنگ آمیزی، طرح چوب یا پوششی نقره‌ای را روی سطح اجرا کرد. پتینه کاری را می‌توان روی هر سطحی اجرا کرد؛ از دیوار گچی و رنگ خورده و کاغذ دیواری شده گرفته تا سطوح چوبی وسایل خانه یا ستون‌ها

چرا پتینه برای تغییر دکوراسیون بسیار مناسب است؟!
اول از همه اینکه پتینه کاری با تنوع نامحدودی که دارد، شما را از دست رنگ‌های ساده، بی‌روح و تکراری سفید و کرم و استخوانی رها می‌کند.

دیگر آن که با استفاده از پتینه کاری می‌توان به راحتی ترک‌ها و موج‌های ایجاد شده روی دیوارهای گچی را پوشاند.

سومین مزیت پتینه کاری این است که عمر بالایی دارد و ضد آب است؛ یعنی می‌توانید پتینه را روی دیوار یا روی سقف اجرا کنید و نگران تمیز کردنش هم نباشید.

پروژه های طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

مشاوره رایگان

سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید.​

شماره تماس : ۴۲۷۴۰۰۱۷ – (۰۳۱)

یا

فرم زیر را پر کنید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

مدیر محترم گروه تخصصی دکوراسیون داخلی

مهندس بهنام زمانی

‫۵/۵ (۱ امتیاز )