گروه تخصصی هوشمند سازی

ساختار الکتریکی و سیستم برق‌رسانی ساختمان‌ها دیگر یک ماموریت و وظیفه عادی و ساده مانند گذشته نیست. به روز رسانی‌های پیوسته و مکرر این حوزه، باعث شده است تا ارزش و توجه به این خدمت در ساخت و ساز افزایش پیدا کند و متاسفانه هنوز هم هستند افرادی که به روش‌های سنتی و بدون در نظر گرفتن مواردی مانند راندمان نوردهی مکان، شار الکتریکی و کنترل در بهینه‌سازی مصرف برق، افزایش ضریب اطمینان و امنیت با کاهش موارد خطرساز، کاهش هزینه‌های اجرا با استفاده از معماری اجرا و موارد مشابه، اقدام به اجرای تاسیسات الکتریکی می‌کنند. امروزه علاوه بر امکانات و قابلیت‌های گذشته موارد کارآمد دیگر مانند کنترل‌های از راه دور و هوشمندسازی، قابلیت‌های الکتریکی بالابرنده ضریب امنیت اماکن و غیره نیز در دسترس قرار گرفته‌اند.

آژمان

آژمان - برق کشی - تاسیسات - هوشمند سازی
  • شرکت مبنا هوشمند سازه آژمان در سال ۱۳۸۸ با همکاری گروهی از متخصصان صنعت برق و با هدف ارائه خدمات جامع و تخصصی در حوزه برق ساختمان شروع به فعالیت نمود و از همان ابتدا به‌روز رسانی حوزه تخصصی و دانش فردی را سرلوحه اصلی اقدامات خود قرارداد. در حال حاضر این شرکت با اتکا بر نیروی انسانی مجرب و متخصص، توانایی پاسخگویی به کلیه نیازهای پروژه های ساختمانی در زمینه برق را دارا می باشد.

    زیر مجموعه های تخصصی  آماده به خدمات به شرح زیر هستند:

    • دپارتمان تخصصی اجرا ( اجرای تاسیسات برق و سیستم های الکتریکی بر اساس استانداردهای سازمان نظام مهندسی)
    • دپارتمان تخصصی امنیت و کنترل تردد (طراحی و اجرای سیستمهای نظارتی، دربهای برقی و سیستمهای کنترل تردد)
    • دپارتمان تخصصی هوشمند سازی (طراحی، مشاوره و اجرای سیستمهای برق هوشمند) : به عنوان جدیدترین فعالیت در حوزه برق که به صورت کاملا تخصصی و منحصر به فرد ارائه می‌شود.
    • دپارتمان تخصصی روشنایی، نورپردازی و متریال (طراحی و مشاوره نورپردازی بخش های داخلی و خارجی ساختمان، ارائه کالای لوکس روشنایی و متریال مصرفی)
    • دپارتمان تخصصی تحقیق و توسعه (بررسی آخرین استانداردها، بررسی و سنجش کیفیت تجهیزات و متریال ارائه شده توسط شرکتهای تولیدی، بررسی نوآوری های صنعت برق)

    بر آن هستیم تا خدماتی با ارزشمند و کارآمد و منطبق با دانش روز دنیا ارائه نمائیم تا همیشه با رضایت از خدمات ما یاد کنید و خوشحال باشید.

مدارک و مجوزات

نمونه کار آژمان

مشاوره رایگان

سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید.​

شماره تماس : ۴۲۷۴۰۰۱۷ – (۰۳۱)

یا

فرم زیر را پر کنید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

گروه تخصصی هوشمند سازی

پلتفورم رادیس

‫۵/۵ (۱ امتیاز )