نورگیر‌های صنعتی ورق‌کار

نمایندگی فروش و اجرای نورگیر ورق‌کار
فروشگاه رادین در سال ۱۳۹۹ با هدف تامین مصالح نوین ساختمانی به صورت وی آی پی تاسیس شده است. فعالیت ما به این صورت است که مصالحی را که بتوان در بازار خوب و بد آن را تفکیک نمود و  بهترین نوع آن را پیدا کرد، از آن‌ها نمایندگی دریافت کرده و آن را در مجموعه خود و برای مشتریان عزیزمان هم به نمایش می‌گذاریم و هم برای خدمات فروش به اجرا گذاشته و پشتیبانی می‌کنیم. هدف اصلی ما نمایش نوع جدیدی از ارائه‌ی خدمات فروش مصالح ساختمانی می‌باشد که نورگیر‌های صنعتی شرکت ورق‌کار نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد
نورگیر‌های صنعتی ورق‌کار

شرکت ورق‌کار

این واحد تولیدی از سال ۱۳۴۵ تحت عنوان تزیینات وزیری در زمینه تزیینات ساختمان فعالیت خود را آغاز نمود و از سال ۱۳۶۲ با رویکرد گسترش دامنه فعالیت های خود اقدام به تاسیس شرکت ورق کار نمود و تولیدات خود را در زمینه نورگیرهای سقفی با بهره گیری از آخرین تکنولوژی دنیا و ماشین آلات روزآلمان به بازار عرضه کرد.

حضور تیم طراحی ، مشاوره و خدمات نصب شرکت ورق کار در کنار مشتریان ، وجه تمایزی شده تا تخصص ورق کار را در زمینه صنعت انواع نورگیرهای سقفی و اسکای لایت ها نسبت به رقبا در بازار به اثبات برساند .

همچنین شرکت ورق کار تنها دارنده گواهینامه های بین الملل ISO ( 14001) , ISO ( 9001) , OHSAS (18001:2007) در صنعت نورگیر ایران است.

فعالیت‌های شاخص

شاخص ترین زمینه فعالیت این مجموعه را می توان به بخش های زیر تقسیم نمود :

  • تولید انواع نورگیرهای دووم (کوپل ) با حباب های اکریلیک و پلی کربنات تحت نظارت ESSMANN آلمان
  • نماینده انحصاری شرکت ESSMANN King / Span آلمان در زمینه انواع نورگیر های قوسی ساختمانی و صنعتی و همچنین سیستم های هوشمند و موتورهای برقی
  • نماینده انحصاری شرکتLibart ترکیه بزرگترین و لوکس ترین تولید کننده سازه های متحرک در دنیا
  • نماینده انحصاری شرکت Giplast –Poly piu ایتالیا در زمینه انواع سیستم های ورق های پلی کربنات
  • نماینده انحصاری شرکت Zetyapi -Zetplast ترکیه در زمینه انواع سیستم های ورق های پلی کربنات که این محصولات جهت استفاده در ساختمان های تجاری، صنعتی، ورزشی، هتل ها، رستوران ها و بیمارستان ها و… مورد استفاده قرار می گیرد.
مشاوره رایگان

سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید.​

شماره تماس : ۴۲۷۴۰۰۱۷ – (۰۳۱)

یا

فرم زیر را پر کنید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

رادین
واحد تامین مصالح نوین ساختمانی

رادین

‫۰/۵ (۰ امتیاز )