راه‌پله

پله و نرم افزار محاسبات پله

پله-نرم-افزار-محاسبات

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

پله به عنوان یکی از سازه های کلیدی و مهم در ساختمان ها در نظر گرفته می شود.

یکی از ارکان حساس و کاربردی که کارآیی آن تا حد زیادی وابسته به طراحی و محاسبات آن می باشد. امروزه راه پله یک عنصر ارزشمند در زیبایی و دکوراسیون هم در نظر گرفته می شود.

انجام محاسبات مربوط به آنها کار ساده ای نیست. اینکه یک در چه عرض و ارتفاعی اجرا شود بسیار مهم است.

راه پله ها بر اساس محل قرارگیری و مسیر شروع و پایان مدل های متفاوتی دارند.

افرادی هستند که کاملاً تخصصی در زمینه راه پله فعالیت می کنند و در واقع متخصص پله هستند. این افراد بر اساس تجربه و توانایی هایی که در طول زمان به دست آورده اند می توانند بهترین پیشنهاد ممکن بر اساس استانداردها و قوانین مصوب تعیین کننده ارائه نمایند. بخشی از دستورالعمل های مربوط به پله ها بر اساس هر کشور و حتی هر شهر بومی شده هستند. اما بخش زیادی از استانداردها و قوانین بین همه مناطق جغرافیایی یکسان هستند.

برای مثال ارتفاع پله ها حداقل و حداکثر استاندارد دارند که متخصص محاسبات تلاش می کند ت به این اعداد نزدیک شود. اما موضوع ما اطلاعات فنی مربوط به راه پله ها نیست. هدف ما معرفی یک رم افزار یا اپلیکیشن مناسب و کارآمد در این زمینه است.

اپ فرانسوی با نام Escaliers-X یکی از این نرم افزارهاست که در فرانسه و حتی در کشورهای اروپایی تا حدی توانسته است خودنمایی کند.

این نرم افزار بر اساس اعلام تیم سازنده یک ماشین حساب مهندسی و تخصصی است که علاوه بر محاسبات بر اساس اطلاعات اولیه و محدودیت های موجود، نماهای جانبی و فوقانی راه پله ها را نیز ارائه می دهد. اگر بتوانید به کلمات فرانسوی مسلط شوید می توانید از این نرم افزار استفاده نمایید.

بخشی از توضیحات تیم برنامه نویسی:

محاسبات و نقشه های سریع و دقیق ، مفید برای محاسبات سریع و طراحی برای پله های استاندارد و پله های پیشرفته.
نقشه های راه پله شما در نمای واقعی ، نمای بالا و نماهای نمای دقیق در زمان واقعی ارائه می شوند.

هر آنچه برای پله های مستقیم ، پله های مارپیچ ، پله های چوبی ، پله بر روی رشته ها یا پله های L و U ، چوب یا بتن سریع و آسان نیاز دارید کاملاً رایگان است.

برنامه موبایلی که صرف نظر از تخصص Escaliers -X Lite ، زندگی همه افراد درگیر در یک پروژه را ساده می کند. یک برنامه ایده آل برای معماران ، مهندسان ، متخصصان ساخت و ساز ، تکنسین های زمینه ، سازندگان ، علاقه مندان به DIY و پیمانکاران

نقشه های دقیق و محاسبات دقیق پله ها. پله ها و بالابرها ، پله های مستقیم ، پله های مارپیچ ، پله های L شکل و U شکل.

عمق آج، ارتفاع صعود، تعداد پله ها و زاویه را به سرعت و به راحتی محاسبه کنید.
پله های بتونی ، پله های چوبی ساده ، پله های مارپیچی و پله های طنابی را محاسبه کنید که هر کدام بهترین روش های محاسبه را دارند.

شما می توانید محاسبه کنید:
– پله های ساده
– پله های نیم دایره
– راه پله بر روی استرینگر
– راه پله طناب دار
– پلکان ۹۰ درجه (پلکان L شکل)
– راه پله ۱۸۰ درجه (راه پله U شکل)
– پله های مارپیچ
– راه پله مارپیچ
– راه پله با فرود متوسط
– پله های زیگ زاگ

فواید:
– با کار با نقشه ها و اندازه گیری های دقیق ، تولید بیشتری در این زمینه دارد
– نقشه ها را در سایت های ساختمانی با نقشه های تلفن همراه خود جایگزین کنید
– برای جلوگیری از خطا و کار مجدد بهتر محاسبه کنید

مشخصات:
• در حال پرواز نقاشی ایجاد کنید
• نقشه های دقیق ، از چپ به راست با انواع پله ها.
• با محاسبه خود یک ایمیل ارسال کنید.
• اندازه گیری دقیق در سایت
• ترسیم راه پله پیشرفته
• طرح های خود را در این زمینه به اشتراک بگذارید
• پشتیبانی از تبلت
• بدون اتصال به اینترنت به صورت آفلاین کار کنید
• بین میلی متر ، سانتی متر یا اینچ را انتخاب کنید.

البته این نرم افزار به این مفهوم نیست که شما دیگر به محاسبات مهندسی شده نیاز نداشته باشید. در واقع یک ابزار کاربردی است تا کمک کند تا به سرعت مشخصات پله های قابل اجرا را به دست آورید و به جای از دست دادن زمان زیاد در اندازه ها و بررسی ها بتوانید حدود اختیارات خود را محدود کنید. معماران مخاطبان اصلی این نم افزار هستند. این افراد می توانند قبل از اینکه هر اقدامی در راستای طراحی راه پله انجام دهند، محاسبات دقیقی را از این نرم افزار در حداقل زمان ممکن به دست آورند و با انتخاب پله مورد نظر نسبت به انجام دقیق رسم نقشه ها و محاسبات مورد نیاز اقدام نمایند.

این موضوع دلیل بر ضعف این نرم افزار نیست و در مورد راه پله های رایج و ساده، اعداد و ارقام و اندازه های ارائه شده کاملا دقیق و درست می باشد و می توان از آنها به خوبی استفاده کرد.

برای دانلود و نصب این اپلیکیشن می توانید اینجا کلیک کنید و از آن استفاده نمائید. لازم به ذکر است در نسخه اصلاح شده زبان انگلیسی نیز اضافه خواهد شد و این موضوع کار را برای خیلی از افراد راحت خواهد نمود. شما هم اگر نرم افزار مناسب و مفیدی را می شناسید در بخش نظرها معرفی کنید تا مورد بررسی قرار گیرد. این کار باعث می شود تا از دانش و اطلاعات یکدیگر بهره ببریم و همه با هم به پیشرفت علمی دست پیدا کنیم.

[/vc_column_text][vc_gallery type=”image_grid” images=”6435,6434″ img_size=”full” onclick=””][/vc_column][/vc_row]

‫۲.۸/۵ (۴ امتیاز )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *